Полуприколка кипер Benalu 2 Axle Alu Tipper , Spring Suspension , Drum Brakes

























Ако решите да купите опрема по ниска цена, проверете дали комуницирате со вистинскиот продавач. Дознајте колку што може повеќе информации за сопственикот на опремата. Еден од начините на измама е да се претстави како вистинска компанија. Во сличај на сомнеж, информирајте нѐ за тоа поради дополнителна контрола, преку образецот за повратни информации.
Пред да решите да направите купување, внимателно прегледајте неколку продажни понуди за да ја сфатите просечната вредност на избраниот модел на опрема. Ако цената на понудата која ви се допаѓа е многу пониска од таа на слични модели, размислете. Значителна разлика во цена може да укажува на скриени недостатоци или на обид на продавачот да направи измама.
Не купувајте производи чија цена премногу се разликува од просечната цена за слична опрема.
Не давајте согласност на сомнителни залози и плаќање на стоката однапред. Ако се сомневате, не плашете се да ги разјасните деталите, да побарате дополнителни фотографии и документи за опремата, да ја проверите автентичноста на документите, да поставувате прашања.
Најчест вид измама. Нечесните продавачи може да побараат одредена сума капар за да го „резервираат“ вашето право на купување опрема. Значи, измамниците може да соберат голема сума и да исчезнат и никогаш повеќе да не се појават.
- Пренос на плаќањето однапред на картичка
- Не плаќајте однапред без издавање на документ кој го потврдува процесот на трансфер на пари, ако продавачот во текот на комуникацијата ви станал сомнителен.
- Пренос на сметка на „доверител“
- Вакво барање треба да е алармантно, најверојатно комуницирате со измамник.
- Пренос на сметка на компанија со слично име
- Внимавајте, измамниците може да се скријат позади добри компании, правејќи мали измени во името. Не пренесувајте средства ако називот на компанијата ви е сомннителен.
- Замена на сопствени податои во фактурата на вистинската компанија
- Пред да направите трансфер, проверете дали наведените податоци се точни и дали се однесуваат на наведената компанија.
Контакти на продавачот









































Bremsen: Trommelbremsen
Federung: Blattfederung
Hinterachse 1: Max. Achslast: 10500 kg; Reifen Profil links: 60%; Reifen Profil rechts: 60%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 10500 kg; Reifen Profil links: 60%; Reifen Profil rechts: 60%
Höhe der Ladefläche: 150 cm
Kipper: Hinten
Schäden: keines
Wenden Sie sich an Willem Zelissen, um weitere Informationen zu erhalten.
Bremser: tromlebremser
Affjedring: bladaffjedring
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 10500 kg; Dækprofil venstre: 60%; Dækprofil højre: 60%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 10500 kg; Dækprofil venstre: 60%; Dækprofil højre: 60%
Gulvhøjde i lastrum: 150 cm
Tiplad: Tilbage
Brakes: drum brakes
Suspension: leaf suspension
Rear axle 1: Max. axle load: 10500 kg; Tyre profile left: 60%; Tyre profile right: 60%
Rear axle 2: Max. axle load: 10500 kg; Tyre profile left: 60%; Tyre profile right: 60%
Height of cargo floor: 150 cm
Tipper: Back
Damages: none
Please contact Willem Zelissen for more information
Frenos: frenos de tambor
Suspensión: suspensión de ballestas
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 10500 kg; Dibujo del neumático izquierda: 60%; Dibujo del neumático derecha: 60%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 10500 kg; Dibujo del neumático izquierda: 60%; Dibujo del neumático derecha: 60%
Altura piso de carga: 150 cm
Volquete: Trasera
Daños: ninguno
Freins: freins à tambour
Suspension: suspension à lames
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 10500 kg; Sculptures des pneus gauche: 60%; Sculptures des pneus droite: 60%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 10500 kg; Sculptures des pneus gauche: 60%; Sculptures des pneus droite: 60%
Hauteur du plancher de chargement: 150 cm
Kipper: Arrière
Dommages: aucun
Veuillez contacter Willem Zelissen pour plus d'informations
Fékek: dobfékek
Felfüggesztés: laprugózás
Hátsó tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 10500 kg; Gumiabroncs profilja balra: 60%; Gumiabroncs profilja jobbra: 60%
Hátsó tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 10500 kg; Gumiabroncs profilja balra: 60%; Gumiabroncs profilja jobbra: 60%
A rakodópadló magassága: 150 cm
Billenőplatós: A mögött
Kár: sérülésmentes
= Meer informatie =
Bandenmaat: 445/65R22.5
Remmen: trommelremmen
Vering: bladvering
Achteras 1: Max. aslast: 10500 kg; Bandenprofiel links: 60%; Bandenprofiel rechts: 60%
Achteras 2: Max. aslast: 10500 kg; Bandenprofiel links: 60%; Bandenprofiel rechts: 60%
Hoogte laadvloer: 150 cm
Kipper: Achter
Schade: schadevrij
Neem voor meer informatie contact op met Willem Zelissen
Hamulce: hamulce bębnowe
Zawieszenie: zawieszenie piórowe
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 10500 kg; Profil opon lewa: 60%; Profil opon prawa: 60%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 10500 kg; Profil opon lewa: 60%; Profil opon prawa: 60%
Wysokość podłogi ładowni: 150 cm
Wywrotka: Tył
Uszkodzenia: brak
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Willem Zelissen
Travões: travões de tambor
Suspensão: suspensão de molas
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 10500 kg; Perfil do pneu esquerda: 60%; Perfil do pneu direita: 60%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 10500 kg; Perfil do pneu esquerda: 60%; Perfil do pneu direita: 60%
Altura do piso da bagageira: 150 cm
Camião basculante: Retroceder
Danos: nenhum
Тормоза: барабанные тормоза
Подвеска: рессорная подвеска
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 10500 kg; Профиль шин слева: 60%; Профиль шин справа: 60%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 10500 kg; Профиль шин слева: 60%; Профиль шин справа: 60%
Высота грузового пола: 150 cm
Самосвал: Сзади
Bromsar: trumbromsar
Fjädring: bladfjädring
Bakaxel 1: Max. axellast: 10500 kg; Däckprofil vänster: 60%; Däckprofil rätt: 60%
Bakaxel 2: Max. axellast: 10500 kg; Däckprofil vänster: 60%; Däckprofil rätt: 60%
Höjd på lastgolv: 150 cm
Tippbil: Bakom
Skada på fordon: skadefri